julialeversittliv.blogg.se

Jag är bara mig själv. Sång och musik är min stora passion.

Post Mission Possible 2014

Publicerad 2014-01-28 11:41:12 i Allmänt,

Nu är jag hemma från Mission Possible och Göteborg. Jag har en konstig känsla i mig efter att jag kommit hem, Detta året har Göteborg verkligen fastnat i mitt hjärta. Jag har lärt känna nya människor som verkligen har klistrat sig fast i mitt hjärta! Framförallt har jag mött Gud på sätt jag inte mött honom förrut. Denna helg har jag verkligen fått tankat, Gud har gett mig så mycket nytt, men också använt mig på nya sätt. Vill man veta mera om det så får man helt enkelt vänta på något vittnessbörd som helt säkert kommer att komma i kyrkan någon gång, eller så får man personligen skicka åt mig på något sätt. Min bönelista har efter denna helg blivit bra mycket längre än vad den var innan jag åkte.
Alla tre talare har nu gett mig inspiration till att verklgien föra ut evangeliet bland människor, jag ber att Gud skall ge mig både kraft, mod och styrka att kunna göra detta frimodigt och på ett bra sätt.
Jag har inte samma känsla som jag hade då jag kom hem ifjol, men jag har insett att Gud inte jobbar på samma sätt hela tiden, det finns alltid något nytt. Det känns som om detta år kommer bli ett riktigt bra år, att Gud på MP 2014 nu har förberett mig för något som skall komma.
Jag har så mycket att berätta, men mera kommer senare.
Ha det gott och Kom ihåg att Du inte behöver vara rädd, för Jesus älskar dig!
 
PS. Dessa två låtar snurrar i min dator för tillfället. (creds till Elina som tipsade on Full Attention låten)
http://www.youtube.com/watch?v=LXIeSfaOPdo
http://www.youtube.com/watch?v=7VldoqcqslE&feature=youtu.be

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2014-01-28 11:57:57

Åh! Ska bli spännande att få höra mer! :D

Svar: va kul att höra, på söndag ska jag berätta mera, i Fila kl. 16 :)
Julia Bengtsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela