julialeversittliv.blogg.se

Jag är bara mig själv. Sång och musik är min stora passion.

Dethärärsådeppigtattjagintekommerpåenrubrik

Publicerad 2014-01-10 21:31:40 i Allmänt,

Alltså på den senaste tiden har mitt liv här i Vasa gått och blivit så tråkigt, innehållslöst och torrt. Jag börjar nästan bli rädd att om ingeting nytt händer snart så börjar jag sakta men säkert tyna bort och sluta som en lite obetydlig fläck på golvet...den senaste veckan har jag nästan inte gjort någonting förutom tränat.
Utan S, T och F skulle mitt sociala liv ligga på noll, men jag menar inte kan jag ju hänga fast vid dem 24/7 som en patetisk liten nolla som inte har några andra vänner. De har ju sina egna liv att leva, vilket ju är självklart att de ska göra!
Jag behöver som jag sade något nytt, det behöver komma en ny frisk fläkt som tar med sig något nytt och häftigt, något som jag inte förväntat mig. Jag skulle vilja göra så mycket saker, uppleva så mycket mera häftiga saker. Få någonting som varar och som inte bara är någon tillfällig flykt från att inte sitta hemma och underhålla sig själv. 
Just nu har jag absolut ingen aning om vad/vem/vilket/vilka detta kan vara, men de/den/han/hon bör komma inom kort. 
Nu har jag fått det här ur mig och nu förväntar jag mig att det ska kännas bättre, för kännas bättre ska det tydligen göra när man fått ur sig vad som skaver har jag hört. 
 
Här sitter jag nu, osminkad, med smutsigt hår och är allmänt nedstämd..det borde snart vara dags att försöka rycka upp sig..kanske.
 
 
Efter detta patetiska försök till inlägg så tror jag att jag går och lägger mig och hoppas på bättre dag imrn. Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela