julialeversittliv.blogg.se

Jag är bara mig själv. Sång och musik är min stora passion.

Tant Julia

Publicerad 2013-09-13 12:24:05 i Allmänt,

Jag har äntligen hittat kärleken till hårspolar, mitt hår blir jättemassamegafluffigt och krulligt. Igår inhandlade jag airspolar vilket var en mycket häftig grej enligt mitt tycke. Nu sitter jag här med mina fina spolar i håret och väntar med spänning att de ska torka.
 
man känner sig lite som en tant, det saknas bara rullatorn, ett riktigt rött läppstift och duken över rullarna så skulle allt vara klappat och klart :) ...nej men skämt o. sido så rekommenderar jag verkligen dessa, de fungerar verkligen! Det tar en stund att få dem alla på plats men när väl allt är färdigt så kan jag garantera att du blir nöjd med resultatet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela