julialeversittliv.blogg.se

Jag är bara mig själv. Sång och musik är min stora passion.

Dedikerat till Filip

Publicerad 2013-09-05 18:13:06 i Allmänt,

Jaa nu har jag varit på mitt lilla äventyr som jag skrivit om tidigare, bilder kommer att komma i något skede så håll till godo. 

Men ikväll ska jag till musiksalen tillsammans med the one and only Filip :) Det ska bli riktigt kul faktiskt, vi har inte varit där på evigheternas evighet så jag börjar få lite abstinens, men ikväll sker det. 
Han är nog riktigt bra han den där Filip, och oj så han sjunger och spelar gitarr, wow. Jag önskar att musiksalen hadde ett litet ställe där jag kunde gömma alla som borde få lyssna till hans ljuva stämma, då kanske han skulle inse hur duktig han egentligen är! Nåja, jag hoppas på en bra kväll med flyt, vi bruakr annars ha lite problem att komma på låtar att spela, hehe. men men...
Borde kanske ta med min inspelningsset dit någon gång så man skulle få sätta upp något här eller på allas vår youtube, nåja det får bli ett framtida projekt.
 
Jag har lånat denna bild av från Filip, han har den som profilbild här och där så jag utgår från att han tycker att detta är okej..hehh :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela