julialeversittliv.blogg.se

Jag är bara mig själv. Sång och musik är min stora passion.

Skolstart!

Publicerad 2013-08-27 21:04:58 i Allmänt,

Idag var första dagen i skolan, riktigt roligt faktiskt, dock var den inte så lång och inte heller så lärorik. Dagen eller snarare halvtimmen bestod av lite onödig information och sedan var den dagen slut. Imorgon börjar vi dock med pediatrisk vård det ser jag väldigt mycket fram emot, det ska bli riktigt roligt faktiskt. På kvällen ska jag med mina fina tjejer på back to school sitz och sen på torsdag sticker vi iväg till Tinas villa för lite tränings och avslappnings dagar ( jaa man kan faktiskt träna och slappa på samma helg). Helgen kommer bjuda på mera spännande saker, men det får vänta till ett senare skede. 
 
Annars leker livet, jag känner mig så FRI, jag mår riktigt bra, jag känner mig riktigt glad och allt är bara bra, jag har bestämt mig för att börja se positivt på allt ( eller iallafall det mesta) så jag tror att detta skolår kommer bli ett riktigt bra år! 
Bara för att jag känner mig lite som på bilden. (bilden är tagen från weheartit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela