julialeversittliv.blogg.se

Jag är bara mig själv. Sång och musik är min stora passion.

Ny start

Publicerad 2013-08-19 15:07:32 i Allmänt,

Nu prövar vi igen, jag har inte bloggat på väldigt länge och jag är nog inte så bra på det heller. men nu minsann ska det gå, jag gör dethär mest för min egen del, men om någon vill följa med vad jag hittar på i min vardag så vore det ju trevligt.
 
Detta är bara jag, jag lever mitt liv och tar allt som det kommer. Sång är min passion, det är sång jag sysslar med hela tiden och förhoppningsvis är det just det som jag kommer hålla på med resten av mitt liv.
 
 

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2013-08-19 15:41:10

va kul att du har en blogg :D Ja kommer att läsa den iallafall hihi :)

Svar: tack, då har jag ju iallafall en säker läsare! :)
Julia Bengtsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela