julialeversittliv.blogg.se

Jag är bara mig själv. Sång och musik är min stora passion.

Dedikerat Till Karolina

Publicerad 2013-08-21 17:56:12 i Allmänt,

Hittade en mycket speciell bild som togs för ett bra tag sedan. Då började sakna min genomfina "Amerika-vän". Hon är en av de vänner som jag litar mest på, vi har hittills haft många fina stunder tillsammans, allt från eremithelger på sommarstugan till att äta upp ett helt glasspaket en varm sommar. Jag vet att hon har det hur kul som helst där borta och att hon kommer att komma hem en otrolig upplevelse rikare.
(riktigt såhär ser varken Karolina eller jag ut längre, men jag blev så fylld av nostalgi när jag hittade denna bild)


Om du ser detta inlägget Karolina vill jag bara säga att jag älskar dig, saknar dig och att jag är så glad för din skull att du har fått den här möjligheten! Vi ses! Puss & Kram! <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Karolina

Publicerad 2013-08-23 13:58:28

Kanner mig sa arad art fa ett santhar font inlagg. Alskar dig fina van! Puss och kram! <3

Svar: oj Karolina, hjärtevän! <3
Julia Bengtsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela